SIKÇA SORULAN SORULAR

 

Nasıl Üye Olurum?

Sayfalarımızın sağ üst köşelerinde yer alan ''Üye Girişi'' butonuna tıklayarak ulaşabileceğiniz Üyelik Formu'nu doldurarak sitemize kolayca üye olabilirsiniz.

 

Kargoya verilen siparişimi nasıl takip edebilirim?

Kargoya verilen siparişlerinizi Hesabım > Siparişlerim sayfasından sipariş detayda bulunan ''Kargom Nerede'' alanından ulaşabilirsiniz.

 

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için 0(212) 512 77 77 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da minihome.com.tr Hesabım > Destek Taleplerim alanından talepte bulunabilirsiniz.

 

Siparişimin alıcı kişisini değiştirebilir miyim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için 0(212) 512 77 77 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da minihome.com.tr Hesabım > Destek Taleplerim alanından talepte bulunabilirsiniz.

 

Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Kargoya verilen siparişlerde adres değişikliği mümkün değildir.

 

Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi. Faturama nasıl ulaşabilirim?

Her sipariş E-Fatura ile arşivlenmektedir. Siparişiniz ile birlikte siparişinize ait irsaliye kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanızı kontrol etmek isterseniz tarafınıza iletilen sipariş e-mailinde faturanıza ulaşabilirsiniz. Faturanıza ulaşamıyorsanız veya faturanızda yanlış bilgi var ise 0(212) 512 77 77  no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak bu konuda lütfen bizi bilgilendirin. En kısa zamanda faturanız düzenlenerek e-mail adresinize gönderim sağlanacaktır.

 

İademi hangi adrese göndereceğim?

İade edeceğiniz ürünü aşağıda paylaşılan iade gönderi kodları ile anlaşmalı kargo firmalarımıza teslim edebilirsiniz. Farklı bir kargo şirketi tercih etmeniz durumunda, kargo ücretini karşılamanız gerekecektir. Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. 

 

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapaılacaktır?

Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra ilgili birimlerce incelenecek ve geri ödeme için onay verilecektir.

 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için 0212 512 77 77 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da minihome.com.tr Hesabım > Siparişlerim alanından kolay iade butonuyla yönlendirildiğiniz sayfada dilediğiniz ürünü veya tümünü iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir. Siparişiniz işleme alındıysa siparişiniz elinize ulaştıktan sonra iade etmek istediğiniz ürünü firmamıza kargolayarak iade sürecini başlatabilirsiniz.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR